Dan före dan.

[Dagens grattis] Ja, ett hejdundrande stort jäkla
grattis till mig själv och min kära Kajsa! I eftermiddag
hämtar vi ut de grafiska manualerna från tryckeriet,
för att sedan lämna in uppsatsen imorgon bitti.

Vi planerar att fira med en god lunch och en STOR
öl. Imorgon kväll väntar den stora examensfesten.
30-talstema, cigarettförlängare och skumpa! Yay!

Slänger snart upp lite smakprov från den grafiska
profilen som vi tagit fram.

Nu väntar en lång, skön sommar och därefter en
riktigt rolig höst. Nytt jobb och allt!

Har förresten lagt in lite schyssta länkar.
Kika in hos mina kompiiisar vettja!


Kommentarer
Postat av: Malin

stolt över dig gumman!
förbannad på min fittskola bara, känns ju lite extra nu när "alla andra" går upp.....
blä!
kul med partty!
jag o mathias åker till stugan i helgen förmodligen.
=)

2007-05-29 @ 10:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback