Vi är med katt.

68011-19

Ivan den lille. Bild från blocket.se

Vi har funderat länge. Pratat och pratat,
känt efter och verkligen funderat över
mängder av saker och scenarier. Men
nu kände vi oss redo.

Sven ska få en brorsa, en kompis! Vi
träffade den lille idag. Han var urgullig
och började genast slicka på Allex
strumpor. Jag blev störtförälskad.

Nu återstår tre långa veckors väntan.
Sen är han, Ivan, en av oss!

[Veckans största överraskning]
När Allex, utan min vetskap, hade köpt
den fina krukan som jag så länge trånat
efter! Han är underbar min Allex.

[Veckans namnbyte]
Ska man vara brorsa med en kille som
Sven kan man inte heta Skorpan. Sorry.
Ivan blir kanon.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämeeeeen!!! :-D


Kisse! Grattis!

Tycker ååååm däääj!

Postat av: malin

jag tycker att det ska bli kul att träffa Ivan!

2006-07-19 @ 11:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback