En helt vanlig torsdag.


Så skulle man kanske kunna kalla
det. Men faktum är att det har varit
en bra sådan; vanlig torsdag.

Jag har fått mycket uträttat. Inga
underverk eller så, men jag känner
mig belåten.

Jag har:
- fotat kårhusmästaren Jessica till
nya numret av Kåranen.

- ätit lunch med Alem, Malin och
Skorsbo. Tonfisk är gudagott.

- tagit tag i viktiga saker så som
mobilabonnemanget och CSN.

- fixat och donat med Ninnis
bröllopspresent. Blir ett finfint
InDesign-projekt.

- gått och blivit bankrutt. Oj då.

Nå väl.

[Dagens dedikation] Till mina vänner.
Ord kan inte beskriva. Jag försöker
med några bilder istället.

Tack och god natt.


68011-30

Alem. Håller tummarna för dig nu Missen...

68011-29

Whohoo. Långhårig, ser man på! Fin som alltid. Min Malin, min Malin.


68011-28

Tack. Tack för alla skratt Skorsbo. Älskar våra kvällar på balkongen.

68011-31

Sist men inte minst. Mina allra bästa vänner. Som ju faktiskt börjar bli vänner!

Kommentarer
Postat av: du vet vet

var fan är jag i det hela...
jävla moderat hehehhehe
min tel fungerar fortfarande ej.. jävla telia..

2006-10-11 @ 20:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback