Lägesrapport.

Det är mycket som snurrar runt i huvudet nu.
Jag känner mig inte riktigt tillfreds, tror jag.
Det är, kan hända, så att jag inte är van vid
att ha det så som jag har det - just nu.

Det är sommar - och jag jobbar knappt.
Det är sommar - och jag pluggar, knappt.
Det är sommar - och snart höst.

Och till hösten, då börjar ett helt nytt liv. Mitt
nya liv kommer att innebära en hel del jobb.
Det slog mig igår att hela hösten innebär
14 dagars jobb, 2 dagars ledighet, 14 dagars
jobb, 2 dagars... Men det är ju fan underbart!

Tänk att jag får spendera hela dagarna med
en kamera och en massa kids. Och köra bil
- och lyssna på musik (nej mamma, inte för
högt...).

Det känns bättre nu. Redan.

Låt oss fira med en jag-blir-glad-bild på Emma!
Hon och kidsen inspirerar mig. Funderar på att
lägga historiaboken åt sidan och mosha loss
till hög musik, kanske grabba en hårborste
och verkligt göra slag i saken.

[Dagens låt] Slayer - Cult. Det är så att man blir gaaaalen!

[Dagens bok] Gladiator - film and history. Kurslitteratur
- och/men fullständigt underbart bra läsning.

[Dagens ser-fram-emot] Metallica. Stadion. Nästa vecka!

Och så var det ju dagens bild.

68011-219
Gostjej.



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Såg dig allt utanför Stadion efter Metallica konserten!
Tyvärr va mitt namn minne inte på topp då, så våga inte ropa på dig.....
/Fredrik, (grillade hos dig med Linda O för ca 2 år sen.... :-) )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback