Morgon.

Det är tidig, tidig morgon. Tät dimma och mörker omsluter mig.
Det är tyst, så tyst. Men så plötsligt ringer väckarklockan. Den
riktigt skriker efter min uppmärksamhet. Men jag ligger hellre
kvar, här är varmt och underbart. 

Till slut stiger jag motstridigt upp. Men det är för tidigt, alldeles för tidigt.
Jag kokar kaffe, duschar, klär mig. Tröttheten svider fortfarande i
ögonen. Men så kikar solen fram. Morgonen gryr och med ens känns
allt lite lättare. Det är fortfarande väldigt tyst. 

När jag drar på mig skorna hörs djupa andetag inifrån sovrummet.
Där ligger mina underbara tre. All kärlek. All kärlek.

68011-69

Kommentarer
Postat av: malin

vilken helt underbar bild!

å saknar dig.

puss

2007-02-20 @ 13:55:43
Postat av: Annika

söta katten :)
är det Sven?

Kram

Postat av: Äiskä

Hej min söta gulliga Maija!

Kul att du skriver igen med photos! Tecken att du är i
form!

Slut med värme och fruktdrinkar i Thai.........men det blir flera resor dit. Hoppas vi kan åka ihop någon gång.

Sawa di kaa!!!!!!

2007-03-04 @ 11:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback