Piggeliiin.

Den senaste veckan har jag spenderat nere i Nyköping
på den förberedande utbildningen inför säsongen på
Svenskt skolfoto. Veckan var alldeles enormt intensiv.
En del utrustning var alldeles ny för mig, men jag kände
ganska snart att saker och ting började falla på plats.
Fotografgänget var underbart! Har aldrig hamnat i en
sådan intressant uppsättning av människor - vi pratar
fd hockeyproffs, pokerspelare, segelflygare, musikvideo-
producenter, folkhögskolehippies...

[Dagens lilla bildserie]
Hemläxa 1. Rigga porträttstudion
och plåta, plåta, plåta. Sagt och gjort. Jag lurade hem några
kära på kaffe och vips blev dem offer för de starka blixtrarna.
Oturligt nog lyckades jag aldrig få hem några riktigt små barn
att träna på. Men vad sägs om en slöjdlärare - eller kanske
en finskalärare?

68011-253
Pelle. Sjöldlärare? Fysiklärare? Eller kanske en gemytlig vaktis?

68011-254
Mamma. Finskalärare?

68011-252
Linslus. Ivan envisades i vanlig ordning med att vara i händelsernas centrum.

Nu väntar hårt jobb på skolor i Strängnäs, Motala, Linköping och Katrineholm.
Iiih. Ser fram emot det här! Det enda jag egentligen oroar mig för nu är att jag
råkar smyga ned små söta gosgosbarn ned i kameraväskan. Underbart söta ju.

Kommentarer
Postat av: Mikael Jelveby

Bilden på Ivan är GRYMMER!! :)
kram

Postat av: tuck

vilken klass gar ivan i?

2007-08-23 @ 22:10:24
Postat av: ica

Ivanbilden var ju skitsnygg! Du funderar inte på att bli klassfotograf på kattdagis?

2007-08-25 @ 18:10:55
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: kajsa

hihi alla är så söta juh :D puss!

2007-08-26 @ 02:09:20
Postat av: Blizz

hahaha Ivan är bäst! Och du är bäst på att fota! Keep it up!

2007-09-05 @ 02:11:45
URL: http://www.mikaelhollsten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback