Kära, kära kamera.

Det är den här känslan. Känslan
av att äntligen känna sig komplett.

Och tänk att allt som krävdes var
att faktiskt bara göra slag i saken.

Jag har äntligen köpt mig en kamera.
Det kan låta som en överdrift, men
jag är sjukt jävla glad över att äntligen
få äga min alldeles egna!

Äntligen kan jag spontanfotografera
och äntligen kan jag ge varje bild
den tid den faktiskt förtjänar - och
behöver.

Inge mer stress över att få tag i en
kamera när jag verkligen behöver en.
Inge mer sorg över att känna att nu
- nu - skulle jag haft en kamera med mig.

Jag är så sjukt glad.

Se upp allesammans. I'm watching you
- visserligen genom en sökare, men ändå!

Slänger med några smakprov. Det är precis
som ni anar nära och kära som främst fastnat
än så länge. Lite katt och bror, vill säga...

Men så har jag faktiskt också för första gången
fått sälja ett par bilder... Mer om det senare :)

Pyss och kram.

[dagens linsluns] Ivan.
[dagens rätt] Spicy hots grön curry. Halleluja, it's tasty!



68011-36

Sommarflicka. Jag bara älskar den här bilden. Och tjejen!

68011-35

Ivan. Linslus och busfrö.

68011-34

Tuck. Kära broder Tuck. Du tjatade om bilder. Här kommer en :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback