Vinden har vänt.

Till er som följt den senaste tidens frustration och uppgivenhet
vad gäller kursen och programmet Flash, följer nu goda nyheter.
Vinden har vänt! Jag ser ljuset i tunneln. Kors i taket!

Har jobbat som en fullständig idiot de senaste dagarna och
sitter nu med en snart färdig Flash-produktion. Den är kanske
inte den snyggaste och mest användarvänliga - men den duger!
Jag har äntligen insett att jag måste släppa lite på kraven och
nöja mig med det "lilla". God damn, det känns bra.

Nu ska jag Flasha lite. Ikväll väntar vin och mat med brossan
och pappsen :)

[Dagens grattis] Till min kära broder Tuck. Grattis till jobbet!

[Dagens bild] Skummad mjölk är bra jäkla gott.

68011-47

Kommentarer
Postat av: maja

Vad duktig du är Linda! Shit, vad du jobbar hårt alltså! Keep up the good work.

Kram, din klassis maja

Postat av: hhannahh

hej!hittade hit via en annan blogg=)kul att du oxå bloggar!/klassmate hanna

2006-11-27 @ 23:16:44
URL: http://www.hhannahh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback