Det går bra nu.

Ja, det går fan riktigt bra nu. Jag blev precis klar
med min trycksak och för första gången någonsin
verkar till och med trycket bli klart i tid. Yay!

Vi verkar har rott manusarbetet - Den glömda
arméen - i land. Just idag står en regissör och
en skådespelare i vår ljudstudio för att lägga
speaker. Det känns fantastiskt.

Sven verkar ha piggnat till efter gårdagen. Stackarn
kräktes femton gånger. Lilla, lilla gris. Idag åt han
åtminstone - det bådar gott.

Vad finns det mer att skåla för? Jo, solen skiner ju.
Jag ska fira med en glass. Kanske att jag till och
med kan lyckas med att slita loss Allex från datorn ;p

Ikväll ska brossan och resten av Skiljebo SK möta
Kalmar FF. Jag och mamma ska givetvis ut till Hamre
och heja.

Nu ska jag springa iväg till Kåranen redaktionen
och kika på lite bilder.

Vi hörs och syns. Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kram

2006-05-22 @ 13:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback