No more semester.

En vecka av jobb har paserat. Det
har gått ganska segt. Annat när man
hade semester du; då flög dagarna
förbi en.

Vi avslutade semestern med några
dagar ut till sjöss. Det var jäkligt skönt,
avkopplande och roligt. Vi åt finfin mat,
badade och förundrades över Pelles
egendomliga otur. Hehe.

Regnet öser ner där ute. Det åskade
ett tag och jag slog på datorn, doh.
Sven har aldrig upplevt åskväder
och tycktes reagera med en slags
skräckblandad förtjusning.

Om två [!] veckor ska vi hämta hem
Ivan. Det känns riktigt spännande.
Vi har hälsat på ytterligare en gång
och den här gången fick vi också
med oss kameran. Kort följer :)
Ivan tycks, till skillnad mot sina
syskon, vara en riktig liten slacker.
De andra små sprang och busade
medan Ivan somnade i Allex famn.
Ännu en trötter i familjen alltså...

Hörs då!

[Dagens rätt] Lite regn och åska var på sin plats. Jäkla kvavt det varit!
[Dagens förundran] Varför envisas kunderna med att säga "blippistol"
när det heter scanner, damn it?!? Onomatopoetiskt shit javisst.


68011-20

Schkål. Jag och Allex är brun[?]brända efter semestern. Öl är gött.


68011-22

Poser. Ivan den lille poserar fint. Gooos!

68011-21

Dåsig. Lillen somnade snart i Allex famn.


Kommentarer
Postat av: malin

iiiih! han är så söt! katten alltså.. he he

2006-07-25 @ 07:48:58
Postat av: Kajsa

haha det roliga är att jag köpte cykellåset på MAXI hihi ^^ PUSS!!

2006-07-27 @ 22:00:06
Postat av: Linda

Weeee - söt kisse ju! Haha - jag är också glad :-D Precis rätt sida stan... *puh*

Puss!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback