Tälta - dä ä fint dä.

Hej hallå mina vänner.

Jag och Malin fortsatte idag vårt ivriga
letande efter boende i Tallinn. Det ser
helt klart jäkligt mörkt ut - inte ett
enda hotellrum är ledigt.

Så nu återstår ett alternativ - att tälta.
Men va faen, det funkar fint. Campingen
ligger visst bara ett stenkast från arenan
Metallica spelar på :) Krypavstånd.

I tisdags for jag, bror och farsgubben till
Falun för att pussa på och förundra oss
över det lilla nyförvärvet Elsa. Ja du syster,
nu heter hon det åtminstone i min mun :)

Jag har nyss dammsugit lägenheten. Det
var behövligt. Sven hårar som en... tja, katt.

Nu ska här packas lite väska. Helgen är
nära. Jag ser ljuset!
 
Over and out.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback