Himmel och pannkaka.

Mirror lake

På en skala mellan 1 och 10 började min dag
på 0. Käpprätt åt... helt enkelt. Det fanns ingen
mjölk, schampot var slut och Sven hade ett
taskigt morgonhumör.

När jag kom ner i cykelkällaren hittade jag inte
cykeln. Jaha då var den stulen igen, tänkte jag
och ville lägga mig ner på golvet och gråta.
Men så plötsligt slog det mig att Allex ställt den

vid biblioteket i fredags kväll. Jaha då hinner jag
inte med tåget
, tänkte jag och ville lägga mig ner
 på golvet och storgråta.

Men trots ett missat tåg - och därmed en missad
lektion - samt en förbannat fel morgon, så visade
det sig att bli en riktigt bra dag. Jag, Linda och Johan
drog till redaktionen för att redigera bilder, jag åt
en god (medhavd men dock) lunch och på efter-
middagen väntade ett möte med redaktionen.

Helgen var helkul. I fredags var jag och Malin i
Eskilstuna för att kika på Allex och grabbarna. Utan
tvekan deras bästa spelning hittills! Det blev dock en
sen natt och således också en riktigt seg lördag.

[Dagens frukost]
Gröt utan mjölk, grr.
[Dagens flashback] Vår resa till Australien och Nya Zeeland.

 

 




Kommentarer
Postat av: malin

så kan det gå...

jag har haft 8 intervjuer idag och några referenstagningar med senila gubbar så jag kan tänka mig att min kväll blir käpp rätt åt....

2006-04-11 @ 17:01:01
Postat av: Linda

Söt :-)

Massa påskägg uppe i Hudik :-P
Jag här o Patric nere i H-fred...smått kaotiskt att försöka förklara för familjen: NEJ, vi är INTE ovänner! *ler*
Ha en underbar helg! Pysse!

Postat av: hans

Vafan linda
är du full eller

2006-04-17 @ 01:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback